|
Server diablo 2 mod WDA Zagrasz nie pozałujesz, pokochasz =]
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ve!ronX
User
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Śro 19:51, 31 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Odnośnie moda, który nie ma co ukrywać - jest dobry, proponuję jednak kilka poprawek, a mianowicie:
1. Sanktuarium Chaosu akt 4 - Lord coś tam, mag, który wyłazi po odsłonięciu górnej osamotnionej pieczęci jest w obstawie Rycerzy Zagłady co znacznie ułatwia sprzątnięcie go... Madzy z tamtej pieczęci zawsze byli wielkim wyzwaniem przede wszystkim na Hellu, zredugowanie obstawy do zwykłych rycerzy - nie magów jest ciosem poniżej pasa
2. Berserkerzy w 5 akcie Świątynia Kamienia Świata (chyba tak to szło;p). Otóż te popieprzone potworki latają koło nas i się zabijają a widziałem je już w wersji Bosów z obstawą, których nie da się dotknąć bo rozwalają się i itemów nie ma. Mały błędzik do poprawy.
3. Unikalne talizmany są poprostu do d*** na tle ich magicznych odpowiedników. Niektóre dodają np. 2 do zdolności bojowych Paladyna, natomiast unikalne trudne do znalezienia / zrobienia dają 1 do losowej umiejętności losowej postaci. Zanim znajdę talizman z umiejętnością, którą szukam, zdążę znaleść komplet kluczy z Hellfire questa... Skoro już tak jest, niech dodają 3 do wybranej umiejętności.
4. Klejnoty. Proponuję dodać jeszcze z 20 unikacików dzielących się na kilka grup, dla przykładu: Słabe, średnie, dobre (obrażenia zwiększone o 40%, 80%, 120% itp.). Duży wachlarz klejnotów napewno urozmaici grę po wykończeniu 99lvl.
5. Proponuję wrzucić też - jeżeli nie ma ich jeszcze - słowa runiczne z CBN
Więcej grzechów nie pamiętam...
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MoshNRoll
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: z przymusu
|
Wysłany: Czw 1:11, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ad1
De Seis ma obstawe undead warriorow, nie magow...
ad2
Te mobki nigdy po wybuchnieciu nie rzucaja przedmiotow, to nie bug, na single i cbn jest tak samo.
ad3
Zauwaz ze uniq gc z wda nie uzywa sie tak jak skillerow, nie tylko dodaja 1 do umiejetnosci ale pozwalaja twojemu bohaterowi korzystac z umiejetnosci innych klas postaci. Poza tym zamiast ich szukac wystarczy ze wrzucisz jakikolwiek gc + ist do kosci i 'transmute' az do skutku
ad4
Co do tego punktu to uwazam ze i tak te jevele sa przesadzone.
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
User
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: ..::ŁAPY::..
|
Wysłany: Czw 17:08, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a co powiecie na cos takiego ze gc moglo by dawac aure podczas noszenia go w inwentory ? np 1 wigor podczas noszenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MoshNRoll
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: z przymusu
|
Wysłany: Czw 17:56, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
co z wami -_-'
przeciez ten mod juz jest przesadzony w chuj...
zamiast sie domagac zmian pomyslcie troche, dodam jeszcze ze bez problemu mozna robic postacie ktore moga czyscic wszystko nawet nie atakujac...
pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Masta
Vip
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pią 17:38, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
i tak wchodza jakies pcl czy sraki to po chuj wam to ?;/ pvm? to 1 dzien gry i masz all ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MoshNRoll
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: z przymusu
|
Wysłany: Pią 20:19, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Masta do gazu ze nieodzywanie sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
User
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: ..::ŁAPY::..
|
Wysłany: Pią 21:36, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
to moze del ten topic skoro juz wszystko jest ;f imo mysle ze to zbedne komentarze byly to nie jest co myslisz o modzie tylko propozycje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|