Forum Server diablo 2 mod WDA Strona Główna Server diablo 2 mod WDA
Zagrasz nie pozałujesz, pokochasz =]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Server diablo 2 mod WDA Strona Główna -> WDA-MOD
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domen
User
User



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pią 20:55, 08 Cze 2007    Temat postu:

Cytat:

ogólnie można coś zrobić by przybliżyć się do 1.11 tworząc torcha


Dobry pomysł, tylko jeśli już tworzyć torcha to polecałbym BEZ!!! szansy na rzucenie Burzy Ognia przy ataku (to jest niewypał i poroniony pomysł ten pomysł z burzą ognia - już lepiej dać taki nowy Skill np. Druidowi, tak potężny jak jest z tego torcha - w sensie zasięgu - ale z większym dmg...)

Cytat:

Ale nie mozemy przeciez dazyc do tego zeby gralo sie za latwo bo szybko sie znudzi, a tak to wszystko bedzie przejebane, kazdy bedzie mial wszystko, nabije 99 i mu sie znudzi.


Święta Racja!!! Należy dążyć do ZBALANSOWANIA gry, nie chodzi przecież o to żeby jedna osoba sama sobie wymiatała wszystkie lokacje w 10 minut na players 8... Wszystkie postacie powinny się nawzajem UZUPEŁNIAĆ, tak żeby NAJSKUTECZNIEJSZY w biciu potworów i na Duele był team złożony z wszystkich klas postaci (Sorc, Pal, Nec, Dru, Bar, Ama, Assa!! - a nie 9 sosek czy palów...!!!)

A teraz przejdźmy do moich skromnych propozycyjek Wink :

Skille ktore IMO byłoby fajnie - ulepszyć / zmienić / usunąć i na ich miejsce dać nowe / dodać do nich synergie / itp. Wink - żeby urozmaicić rozgrywkę:

Po 1 proponuję wprowadzić oprócz bloku tarczą, także PAROWANIE bronią / brońmi (logiczne chyba, nie?? ) i żeby można też było Sparować / zablokować takie ataki jak Pchnięcie tarczą np. (mała szansa, ale żeby była), teraz do rzeczy (tzn do tych umiejętności z którymi trzeba coś zrobić bo aż się płakać chce ):

1. Nekromanta - lekko zwiększyć dmg jego skillów ofensywnych, ponadto:

a) Klątwy:

- Groza (śmiechu warte jakby to chociaż miało przyzwoity zasięg...)
- Zamroczenie (to i 2 poniższe skille to jedno i to samo, w dodatku wogóle nieprzydatne - najlepiej wszystkie 3 WYWALIĆ)
- Zamęt
- Fascynacja

b) Zaklęcia Trucizn i Kości:

- Włócznia z Kości - zamienić na Trójząb z Kości (opisałem poniżej, w propozycjach nowych skillów dla Nekra)

- Zatruty Sztylet (ZAMIENIĆ na Zatrutą Broń, która zwiększała by też dmg fizyczny, mogałby też np. oprócz skuteczności ataku zwiększać także jego szybkość) - albo wogóle wywalić
- Eksplozja Trucizny - wywalić, już lepiej dać jakiś deszcz trucizny (dmg fizyczny i psn, a animacja i działanie podobne do Zamieci czarki) czy coś - np. jakiś atak dystansowy z dmg od psn (ale szybki) - żeby bez Enigmy ten pan (nec psn) sobie poradził (bo Enigmę wg. mojej koncepcji wywalamy Wink - zajrzyjcie do tematu Nowe RW hehe) - albo dać zupełnie nowy skill, niezwiązany z PSN...

- Zbroja z Kości (dodać zwiększenie szansy na blok!!, poprawić absorbcję dmg 2-krotnie bo jest imo za słaba!!)

c) Przywołania:

- Szkielety - umożliwić przyzywanie ich "spod ziemi" tzn. bez użycia zwłok potwora (w końcu pod ziemią też mogą się znajdować jakieś ukryte groby Razz)
- Magowie - tak samo jak Szkielety

- Mistrzostwo Golemów (po co to jeśli można by premie od tego od razu dodać golemom? Ewentualnie jeśli by zostało mogło by TAKŻE zwiększać ilość golemów jakie możemy przyzwać)
- Golemy (zwiększyć ilość jaką możemy przyzwać, albo zwyczajnie np. do 5 [obojętnie jakich] lub też do 5, ale po 1 z każdego rodzaju - albo też [3 opcja] - tak jak pisałem wyżej - poprzez skill MISTRZOSTWO GOLEMÓW który by zwiększał ich ilość)

- Krwawy Golem - po prostu jest SŁABY i NIEPRZYDATNY!! - aby go "uzdatnić do użycia" wystarczy zrobić jedną jedyną rzecz, która już działała na jednym patchu!! (chyba 1.06), ale którą zlikwidowano!! - mianowicie chodzi o to, że Krwawy Golem leczy nekra zadając samemu obrażenia (pewien % tych dmg przechodzi na życie nekra), natomiast na Patchu 1.06 działało to z Żelazną Dziewicą!!! - tzn. że obrażenia jakie zadał golemowi wróg przeklęty dziwką, odbijał na siebie obrażenia, które na tym patchu liczyły się tak jakby to były obrażenia golema!!! (a więc z tych odbitych pewien % leczył nekromantę!!!) - i tak powinno być!!! (oczywiście powinno być to na tyle zbalansowane, żeby taki nekro nie stał się nieśmiertelny)

- Mistrzostwo Szkieletów - analogicznie do Mistrzostwa Golemów, po co ten skill jeśli premie te można od razu dodać do Szkieletów i Ożywieńców? Lepiej zamienić go czymś innym podobnie jak Mistrzostwo Golemów (np. jakimś innym summonem), lub też EWENTUALNIE można by było zrobić tak, żeby ten Skill oprócz dawanych premii, zwiększał też czas życia Ożywieńców (np. o 10 sekund na poziom - przykładowo)

- Ożywieńcy - po 1 zwiększyć ich czas życia - albo poprzez Mistrzostwo Szkieletów o czym pisałem wyżej, albo normalnie - można też zrobić tak, żeby wogóle się nie rozpadali ale to może być lekko za dobre Wink

- Żelazny Golem - zamiast przywoływać go z przedmiotów, przywoływało by się go normalnie, a ewentualnie można by mu było dać jakieś żelazne przedmioty (jak najemnikowi) których właściwości by posiadł, w dodatku po jego śmierci te przedmioty powinno dać się odzyskać (przy kolejnym wskrzeszeniu by je znowu miał) i powinno dać się je w każdej chwili wyjąć, mógłby też oprócz walki wręcz np. posiadać jakąś umiejętność - np. magiczna strzała (miałby łuk i by srzelał) - strzały by mu się kończyły i trzeba by mu dawać nowe - oczywiście mógłby albo strzelać albo walczyć wręcz (taki oryginalny summon - nie ma takiego a by był - mogło by być ciekawie Razz).

Nowe Skille jakie proponuję wprowadzić Nekromancie (na miejsce tych starych które by się wywaliło / zmieniło - jak np. ta Fascynacja i tym podobne ścierwa...):

a) Do drzewka Klątw (nazwa tego drzewka zmieniłaby się na Klątwy i Uroki):

- LEWITACJĘ!!! (umiejętność ta pozwalała by mu lecieć lekko nad ziemią - nie było by to widoczne - ale pozwalałoby przelatywać nad własnymi i cudzymi ścianami i więzieniami z kości - dobre nie Razz - wkurzające jak Nekro sam sie w swoich osłonach zamyka, np. z różdżki Leorica - ponadto lewitacja zwiększałaby też szybkość poruszania się - "biegania" / "chodzenia") - taki nekromanta ofc mógłby też poruszać się po wodzie (ale graficznie wyglądałoby to nadal tak jakby biegał) - tą umiejętność dałbym jako BIERNĄ

- Mentalny Płomień - zwiększałby szybkość regeneracji many (wygląd tego skillu byłby taki jak ten płomyczek co się pali po wzięciu KAPLICZKI MANY Wink, a włączałoby się to tak jak tarczę energetyczną - działanie podobne do Ciepła czarodziejki tylko ciut gorsze)

- Coś na kształt UROKU od czarki (żeby mógł rzucać na swoje SUMMONY i ewentualnie siebie ) - ale np. z dmg od błyskawic a nie ognia (chociaż od ognia w sumie też można) - nazwać by to można np. "Piekielny Urok"

b) Do drzewka Przywołań (które by się nazywało Przywołania i Przeistoczenia):

- Dodatkowego Golema (Energetycznego - który kiedy jest przyzwany zmniejsza KOSZT many rzucanych zaklęć, oraz dmg jaki zada i jaki otrzyma zamienia na PUNKTY MANY dla NEKROMANTY - swego pana ) - tak energetyczny golem po daniu punktów w Przywołanie Odporności byłby też niewrażliwy na obrażenia Magiczne (duch, święty młot itp).

- WAMPIRYZM który powodowałby zmianę Nekromanty w Wampira (wygląd jak po przemianie z Setu Trang-Oula) - coraz bardziej upodabniasz się do wampira, dodaje to wykradanie życia do twoich ataków fizycznych, zwiększa ilość życia oraz umożliwia przemianę w nietoperza który jest bardzo szybki i lata (wygląd jak Plugawego Kruka). Ten skill zwiększałby także szybkość ataków, obrażenia i skuteczność ataków, oraz zmieniałby na LEPSZE progi Szybszego odzyskiwania Równowagi, ALE zmniejszałby szybkość rzucania czarów (tak jak to jest normalnie) byłby to ŚWIETNY dodatek dla Nekra używającego umiejętności ZATRUTA BROŃ!! (aha, i pod postacią Wampira umiejętność PRZYWOŁANIE ODPORNOŚCI dodawałaby odoporności również nam! Wink ).

c) Do drzewka Kości i Trucizn:

- Trójząb z Kości zamiast włóczni (strzela 3 pociski, jeden leci środkiem, 2 lekko na bok, dmg jak włóczni, ale te 2 boczne pociski nieco mniejszy ewentualnie).

Ponadto zlikwidować premiowanie Ducha / Zębów / Trójzębu / Ściany / Zbroi przez Więzienie z Kości - zamiast tego powiększyć premie jakie do siebie nawzajem dają Duch / Zęby / Trójząb / Ściana / Zbroja (tak żeby dmg z ataków i absorb ze zbroi się nie zmiejszyły - lecz tak jak pisałem wcześniej - dmg z ataków większy tak o ok. 50%, a absorb ze zbroi 2-krotnie).

Natomiast więzienie nie było by premiowane przez żadną umiejętność i nic by go nie premiowało, a jego statystyki byłyby takie:

Na normie +50 życia na poziom więzienia

Na koszu +300 życia na poziom więzienia

Na piekle +1000 życia na poziom więzienia

-------------------------------------------------------

I jeszcze jakieś inne na miejsce tych nieprzydatnych które wyżej wymieniłem (jeśli by zabrakło do tych 30) - np. można mu dać klątwę która zwiększa dmg magiczny (od ducha itp.) otrzymywany przez wroga - a nazwa takiej klątwy mogłaby brzmieć "Mesmeryzm" Wink

Jakby nadal brakowało skillów, to można jeszcze dać mu klątwę która sama w sobie zadaje dmg (jak pięść niebios czy psychiczny młot), o nazwie np. Zemsta Nieumarłych Cool

2. Paladyn:

- Nawrócenie powinno działać na zasadzie Aury lub Klątwy (włączamy / rzucamy na wrogów), także z % szansą na Nawrócenie potwora na naszą stronę - po pewnym czasie potwór by z powrotem przechodził na właściwą stronę
- Odporność Na Ogień
- Odporność Na Zimno
- Odporność na Błyskawice (natomiast Zbawienie jest OK! ).
- Ciernie (osz w dupem, co to za ścierwo xD)
- Błogosławiona Celność (to by się bardziej przydało Druidowi, Nekromancie - takiemu na Zatrutą Broń - albo Barbowi / Zabójczyni, kto powiedział że tylko Paladyni mogą mieć Aury )

Resztę bym zostawił, można by jedynie trochę bardziej zbalansować cosik takiego jak Poświęcenie i Zemsta żeby wszyscy nie robili Smitów i Zealotów bo już nimi rzygam ^^ (co do Auradinów to podobno da się zrobić dobrego i jest wymiotny, więc Święty Wstrząs i podobne można chyba zostawić tak jak są ?)

- Można by mu dać skill taki jak Pogromca - zwiększone dmg przeciwko czempionom, berserkerom (wogóle potworom unikatowym), bossom (prócz tych aktowych), oraz wszystkim demonom

Kolejny mój pomysł na nowy skill dla pala to Przeistoczenie Sakralne - zmienia paladyna w mnicha, co mu zwiększa ilość many, szybkość rzucania czarów i szybkość regeneracji many, ale gdy jest pod postacią mnicha uniemożliwa korzystanie z niektórych ataków w walce wręcz (jak Zapał czy Pchnięcie Tarczą). Ten Skill zwiększa też maksymalną ilość najemników jakich można posiadać do 3, 2 dodatkowych musi być Magami z 3 aktu - TAKI PAL WYGLĄDAŁBY JAK TEN ZAKAPTURZONY KOLEŚ KTÓREGO SPOTYKAMY PO WYJŚCIU Z MIASTA W 3 akcie, i kóry się zmienia w kilka Bestii Trzewii

3. Barbarzyńca:

- Skóra z Żelaza (powinna zwiększać też BLOK!!!)
- Zwiększona Wytrzymałość (BŁEEE, WYWALIĆ xD, już lepiej Zwiększona Mana, ale to bardziej pasuje do Nekra albo Druida)

Po co tyle tych Mistrzostw , zrobić tak:

1. Mistrzostwo Broni w jednoręcznych (chodzi o wszystkie które barb może unieść w 1 ręce, a więc niektóre dwuręczne też )
2. Mistrzostwo w Rzucaniu (i strzelaniu??? ?)
3. Mistrzostwo Broni dwuręcznych (zwiększało by dmg bardziej niż to jednoręcznych)
4. ??? Mistrzostwo Tarcz? (i dać mu jakiś atak tarczą, i mógłby nosić 2 tarcze naraz )

- Odnajdywanie Mikstur (Bleee, zlikwidować lub zrobić Odnajdywanie MIKSTUR PEŁNEGO WZMOCNIENIA )
- Odnajdywanie Przedmiotów (to samo co wyżej, zlikwodwać lub polepszyć - np. ODNAJDYWANIE PRZEDMIOTÓW RARE lub też ODNAJDYWANIE RUN Wink )
- Ponury Totem (albo niech go można przywołać na zasadzie pułapki - bez zwłok, ale tylko 1 NARAZ!! - i niech strzela np. Włóczniami z Kości, albo zlikwidować)
- Skowyt (po co nam Skowyt jak mamy ponury totem? 1 albo 2...)
- Drwina (LOL)

- Odrzucanie & Ogłuszanie (scalić w jedno lub wywalić)

- Skok i Atak z Wyskoku (zostawić sam atak z wyskoku, w końcu można też nim normalnie skakać wystarczy Shift wcisnąć , na miejsce Skoku coś innego)

Propozycje Nowych Skillów dla Barba:

- Szermierka / Parowanie - nazwa do wyboru do koloru Cool (skill zwiększający szansę na Parowanie z broni - przydatne dla barbów używających 2 broni lub 1 dwuręcznej bez tarczy) - można parowanie połączyć z Okrzykiem (będzie zwiększało obronę i szansę na parowanie )

- Można mu też dać taki Skill jak "Przywołanie Starożytnych / Starożytnego" Twisted Evil - wiadomo o co chodzi, barb przyzywa starożytnego / żytnych ze skillami takimi jak ci oryginalni i takim samym wyglądem, ale oczywiście dużo słabszych (na 1 poziomie bardzo słabiutkich Razz - ale proponuję żeby ten skill był dostępny od 30 lvla)

Uderzenie Gromu - zamienia dmg fizyczny na od błyskawic, w momencie uderzenie od twojej postaci rozchodzi się Nova Błyskawic a od uderzonego celu Seryjne Błyskawice, ponadto cel trafia po kilku sekundach słaba pięść niebios

Atak z Półobrotu Laughing - atak bronią + pchnięcie tarczą / 2 bronią, połączone z ogłuszającym kopnięciem - a wszystko po efektownym piruecie, ma duży zasięg

Rzut tarczami - barbarzyńca rzuca tarczą / tarczami które lecą niczym dyski i tną wrogów na kawałki, po wykonaniu ataku tarcza wraca do barba jak bumerang

Cięcie Tarczą - barb ustawia swoją tarczę / tarcze poziomo i z wielką siłą uderza ostrą krawędzią w przeciwnika

Defensywa - aura - zwiększa wytrzymałość barbarzyńcy na ataki i możliwość obrony (czyli takie rzeczy jak odporności, życie, blok, obronę) ale bardzo ogranicza zdolności ofensywne (przydatne gdy np. trzeba dobiec do Tronu Zniszczenia na piekle Wink ).

Ofensywa - przeciwieństwo defensywy (zmniejsza wytrzymałość, obronę, blok, odporności, nieco zmniejsza też punkty życia - za to powiększając obrażenia i skuteczność ataku)

4. Czarodziejka:

- 3 zbroje mrozu - Połączyć to w 1, ze wszystkimi właściwościami (tyle że np. premię do obrony można wziąć tą najsłabszą - nawet to by było logiczne bo kto widział czarodziejkę z obroną 10 k )

- Novę Mrozu - ULEPSZYĆ!! (zlikwidować ten 1 lodowy pocisk, ten malutki i dodać jakiś skill premiujący i uzupełniajacy w walce Novę Mrozu)
- Nova (w drzewku Błyskawic) - zlikwidować i dać coś innego (albo zlikwidować novę mrozu i tam dać coś innego a tą nove ulepszyć - w każdym razie po co czarce 2 novy )

- zlikwidować Cast Delaya w Hydrze (czyli żeby można było stawiać jedną po drugiej), ale ograniczyć ilosć np. do 4 (żeby nie stała się za dobra )

- Pożoga (oj oj oj, coś z tym trzeba zrobić )
- Inferno (j/.w)

PS: Ściana Ognia wbrew pozorom niech zostanie (jest dobra - wymaksujcie w czarce synergie do niej i nią samą to zobaczycie że nawet na Duelach może wymiatać) - ścianę ognia zostawić

Nowe skille Sosy:

Przywołanie Żywiołaka - przywoływało by żywiołaka który miałby niewiele życia, rzucałby losowe (w całkowicie przypadkowej kolejności) czary spośród tych: ognisty piorun, ten 1 mały lodowy pocisk (którego czarodziejka by nie miała), pocisk błyskawicy (taki jak mają magowie Nekromanty, z dmg do light), nova, nova mrozu, burza z piorunami (to by mógł włączyć na pewien czas), inferno, arktyczny podmuch (taki jak u druida ze zwykłego diablo) - ponadto miałby cały czas włączony czar Pożoga i mógłby się teleportować

Zaklinanie - możesz dowolny przedmiot zaklnąć ładunkami umiejętności (losowa umiejętność) - szansa % - wsadzasz przedmiot do kostki i używasz na nim tej umiejętności, liczba ładunków zależna od poziomu umiejętności i szczęścia

5. Druid - po pierwsze niech będzie możliwość przyzwania Wilków + Duchowych Wilków + Grizzly NARAZ!! (ewentualnie można też jeden rodzaj wilków wywalić i na jego miejsce, oraz na miejsce Kruków dodać 2 nowe umiejętności, np. poniżej zaproponowane jakieś 2 rodzaje Duchowych Strażników Wink ). Po drugie - możliwość przyzwania 2 winorośli naraz (tą 1 trującą winorośl wogóle można wywalić chyba ), a teraz do rzeczy:

- Wywalić Kruki (LOL Rolling Eyes )

- Ulepszyć czary ognia!!! (I TO BARDZO bo są do dupy może poza Armagedonem) - np. z Wullkanu można by zdjąć Cast Delaya (tzn żeby można było stawiać je od razu 1 po drugim - wtedy będzie dosyć wymiotny , ale np. można ograniczyć ich jednorazową Liczbę).
- Arktyczny Podmuch ulepszyć lub zamienić na coś innego

- Dodać atak dystansowy (np. wspomnianą Kulę Energetyczną albo coś lodowego - ale nie żeby było za dobre znowuż - zbalansowane)

- Coś zrobić z tym Niedzwiedziołakiem ech (i atakami typu Taran)

- Druidowi dać czar który mógłby być przezeń używany pod postacią Wilkołaka / Niedźwiedziołaka i byłby podobny do Błogosławionego Młota Paladyna tylko ze ZNACZNIE mniejszym dmg (a służyłby on do rozwalania rzeczy takich jak Więzienie z Kości - bo w normalnym diablo druid nie może się przed tym bronić, np. na duelach).

Inne nowe skille dla druida mogłyby to być np:

Kotołak - przemiana w kotołaka, zwiększa szybkość, szybkość ataków dystansowych, zręczność, zwinność - nadaje się świetnie do walki bronią lekką np. oszczepami

Pocisk Natury - oszczep / strzała / nóż itd. który zatruwa, a kiedy trafi we wroga oplata go ogłuszające na chwilę zielone pnącze (idealne do korzystania kiedy jesteśmy pod postacią Kotołaka)

Duchowy Strażnik Powietrza - przywołuje powietrzne żywiołaki które atakują wroga małymi wirkami powietrznymi, mogą także chronić się niskopoziomowymi zbrojami cyklonu, będą walczyły po twojej stronie, możesz ich przywołać ile chcesz, jednak żywiołaki kiedy są przyzwane, zużywają Tobie manę w ciągu każdej sekundy swojego istnienia, zbyt wielka ilość przywołanych żywiołaków spowoduje że twoja mana będzie bardzo szybko spadała do 0 i miksturki niewiele tu pomogą bo po chwili znowu będzie 0 - im wyższy poziom umiejętności, tym lepsze żywiołaki i tym WIĘCEJ many zużywają.

Duchowy Strażnik Wody - przywołuje wodne żywiołaki każdy z nich ma Burzę z Piorunami, atakując wrogów czasami na chwilkę ich zamrażają, strzelają także wodnymi pociskami które na chwilę oślepiają potworki, będą walczyły po twojej stronie, możesz ich przywołać ile chcesz, jednak żywiołaki kiedy są przyzwane, zużywają Tobie manę w ciągu każdej sekundy swojego istnienia, zbyt wielka ilość przywołanych żywiołaków spowoduje że twoja mana będzie bardzo szybko spadała do 0 i miksturki niewiele tu pomogą bo po chwili znowu będzie 0 - im wyższy poziom umiejętności, tym lepsze żywiołaki i tym WIĘCEJ many na sekundę zużywają.

Duchowy Strażnik Ziemi - przywołuje ziemne żywiołaki, które uderzając wrogów na moment ich ogłuszają, są szybkie i dosyć silne, będą walczyły po twojej stronie, możesz ich przywołać ile chcesz, jednak żywiołaki kiedy są przyzwane, zużywają Tobie manę w ciągu każdej sekundy swojego istnienia, zbyt wielka ilość przywołanych żywiołaków spowoduje że twoja mana będzie bardzo szybko spadała do 0 i miksturki niewiele tu pomogą bo po chwili znowu będzie 0 - im wyższy poziom umiejętności, tym lepsze żywiołaki i tym WIĘCEJ many na sekundę zużywają.

6. Zabójczyni:

Dyscypliny Cienia są CAŁE OK!!!

Wartownik Ostrzy, Tarcza Ostrzy, Furia Ostrzy - to by się przydało Uzdatnić do Użycia w grze

Ognisty Podmuch - może chociaż zwiększyć dmg i dodać że dmg otrzymuje wszystko co przylegało do trafionego celu (jak przy FB czarki) ???

Pajęczyna Śmierci - zróbcie sobie Trapke na Hero Editorze i dajcie ten skill na 99 lvl, potem zastosujcie - TAKI ZASIĘG POWINNO TO MIEĆ (dmg ofc mniejszy - dużo mniejsyz )

Reszta jest ok (wbrew pozorom Pułapki Ogniste są wymiotne jak masz dobre itemy)

Sztuki Walki - przydało by się trochę to uprościć, ulepszyć te Wzmacniające Uderzenia, ale NIE pod względem dmg bo ten mają dobry (chodzi o to, że żeby dodały swoje właściwości do gł. ataku - np. lotu smoka, trzeba najpierw nimi 3 razy kogoś uderzyć - trochę to mało praktyczne i dlatego nikt tego nie używa)

A kończące uderzenia są raczej OK

Mistrz Cienia i Wojownik Cienia - połączyć ich umiejętności i zrobić z tego 1 skill, a na wolne miejsce dodać jakiś nowy

7. Amazonka:

- Walkiria - potrafiłaby zarówno strzelać z łuku (np. z zamrażających i wybuchających strzał na przemian) oraz walczyć wręcz

Dźgnięcie + nabijanie + Rozpędzenie = Synergie (poza tym ulepszyć to, i żeby Nabijanie nie niszczyło broni, a Rozpędzenie żeby tak szybko nawalało nie tylko wtedy jak walisz w potwora, ale również jak "zabijasz" powietrze z Shiftem )

Wymiatanie - strzela tak szybko jak strzela, tylko wtedy kiedy klikasz nim na Potwora - nie rozumiem tego, powinno też się dać strzelać z taką prędkością trzymając sobie Shift i celując "w nicość" - wtedy byłoby o wiele lepsze na duele

Oszczep Zarazy i Zatruty - bez cast delaya (tzn żeby można było walić raz za razem )

Bierne i Magia są OK!!!

Łuk i Kusza:

- Strzała Ognia
- Strzała Spopielenia
- Wybuchająca Strzała - TE 3 zrobić SYNERGIAMI i zwiększyć ich skuteczność (ulepszyć), zlikwidować opóźnienie (cast delaya)

- Magiczna Strzała - zwiększyć dmg od magii albo wywalić i zastąpić czymś innym

- Strzała Zimna
- Lodowa
- Zmrażająca - Podobnie jak ze skillami strzał ognistych!!

Nowe Skille dla Amki - propozycje:

Kombo - szybki kombos - najpierw atak tarczą który ogłusza, potem odrzucające kopnięcie, następnie dźgnięcie oszczepem / włócznią (coś jak zapał u Pala - pod względem szybkości, i tego że wystarczy raz kliknąc na cel a postać zada kilka ciosów) - można by to wprowadzić np. zamiast Rozpędzenia czy Nabijania

Dowództwo Wojowniczek - umożliwia wynajęcie większej niż 1 ilości najemników (np. 2, GÓRA 3, ale lepiej 2 Razz, czyli zwiększa o +1), ale ci dodatkowi najemnicy, muszą to być najemnicy Łuczniczki, polepsza (ale w granicach rozsądku) parametry (jak życie, odporności, nieco dmg) tych najemników (tylko tych z 1 aktu), umożliwia im korzystanie z broni klasy włóczni

Na tym koniec moich propozycji, mam nadzieję że coś z tego może Ci / Wam się przydać Wink Smile

Mam szczerą nadzieję że chociaż część z moich propozycji zostanie uznana za rozsądne, ciekawe i balansujące rozgrywkę heheh Wink Z góry dziękuję i Pozdrawiam wszystkich Użytkowników Forum i graczy Smile


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Domen dnia Sob 14:17, 09 Cze 2007, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domen
User
User



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pią 21:16, 08 Cze 2007    Temat postu:

Cytat:

zrobic nowe rw dla necrow w rozdzkach, assek w szponach oraz w kulach dla sosy.

Ta ja tak samo proponuje

ta...

to czekam na jakieś propozycje tych rw:P


Zapraszam do tematu Nowe RW (czy jakoś tak ;p), tam napisałem swoje propozycje nowych RW i zmian w istniejących RW dla casterów (dru, nec, sorc)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondek
User
User



Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Sob 1:07, 09 Cze 2007    Temat postu:

5 dla tego pana ... Smile troche zroxowałeś Druta ale zawsze wspólnymi siłami można wynaleźć jakieś alternatywne wyjście Smile ... aby czekać aż nasz guru wróci ze stanów i serwa trzeba naprawdę rozpędzić do kosmicznych obrotów bo się robi nieco nudnawo Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domen
User
User



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Sob 14:20, 09 Cze 2007    Temat postu:

kondek napisał:
5 dla tego pana ... Smile troche zroxowałeś Druta ale zawsze wspólnymi siłami można wynaleźć jakieś alternatywne wyjście Smile ... aby czekać aż nasz guru wróci ze stanów i serwa trzeba naprawdę rozpędzić do kosmicznych obrotów bo się robi nieco nudnawo Smile


Dodałem kilka rzeczy (takich alternatywnych opcji, bo tamto co wcześniej napisałem to zostawiłem), ale chyba i tak niektóre posty są ciut za bardzo skoksowane Razz . Tak jak mówisz razem będzie trzeba ustalić ostateczną wersję Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaru
User
User



Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: WDA

PostWysłany: Sob 15:24, 09 Cze 2007    Temat postu:

Niestety wątpię żeby Mirkowi chciało się wprowadzać aż tak daleko idące zmiany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domen
User
User



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Sob 16:41, 09 Cze 2007    Temat postu:

Cytat:

Niestety wątpię żeby Mirkowi chciało się wprowadzać aż tak daleko idące zmiany


To są tylko propozycje, nie chodzi przecież o to żeby wszystko zmieniać dokładnie tak jak napisałem, ale część skillów, zresztą wszystkie zmiany do tych skillów są w ukrytych plikach gry, tak że nie trzeba by było robić żadnych nowych animacji Skillów / postaci itp.

Ale z drugiej strony czy ja wiem czy te zmiany byłyby aż tak daleko idące? Zmiany tylko w kilkunastu skillach w sumie by były.

Sądzę że drzewka mogłyby wyglądać np. tak:

Nekromanta:

1. Trucizny i Kości:

Zatruta Broń - tak jak pisałem wcześniej
Pocisk Trucizny - owalnego kształtu, dużej wielkości pocisk (większy od ducha), który porusza się z prędkością trochę większą niż włócznia, uderzając w cel zadaje dmg od trucizny oraz od eksplozji - fizyczny (tak jak wybuchająca strzała), z ciał zabitych tym skillem wrogów wydobywa się chmurka trucizny (taka jak przy eksplozji psn) - po przeleceniu swojego zasięgu pocisk eksploduje nawet jeśli nie trafi celu
Trująca Nova - zostaje jak jest, tylko dmg ciut większy

I te 3 powyższe skille nawzajem się premiują

Zęby
Trójząb z Kości
Duch Kości
Ściana z Kości


Powyższe Skille nawzajem się premiują, w następujący sposób:

Duch Kości:
- Ściana z Kości = +9,5% dmg od magii na poziom
- Trójząb z Kości = +9,5% dmg od magii na poziom
- Zęby = +9,5% dmg od magii na poziom

Trójząb z Kości:
- Ściana z Kości = +11% dmg od magii na poziom
- Zęby = +11% dmg od magii na poziom
- Duch Kości = +11% dmg od magii na poziom

(z tym że 2 boczne pociski mają dmg = połowie dmg środkowego pocisku)

Zęby:
- Ściana z Kości = +23,5% dmg od magii na poziom
- Duch Kości = +23,5% dmg od magii na poziom
- Trójząb z Kości = +23,5% dmg od magii na poziom

Zbroja z Kości

Dodatkowo Zbroję z Kości premiuje Ściana z Kości i na odwrót w sposób następujący:

Zbroja z Kości:
- Ściana z Kości = +50 zaabsorbowanego dmg na poziom

A sama Zbroja z Kości na 1 poziomie niech absorbuje nie 20, ale 25 dmg, a na każdym kolejnym nie +10, ale +25 dmg

Ściana z Kości (proporcje życia na normie / koszu / piekle takie same):
- Zbroja z Kości = +25% życia na poziom

Wybuch Zwłok - zostaje tak jak jest

2. Przywołania i Przemiany:

Ożywienie Szkieletu - zostaje tak jak było, tylko do przywołania nie potrzeba zwłok
Ożywienie Maga - Szkieletu - j/w
Ożywienie - zostaje jak jest, tylko każdy następny poziom zwiększa czas trwania o 10 sekund

Gliniany Golem - zostaje jak jest
Krwawy Golem - zostaje jak jest, tyle że jego skille działają z Żelazną Dziewicą i Cierniami o czym pisałem wcześniej (aura ciernie z Żelaznego Golema będzie się też rozprzestrzeniała na tego)
Żelazny Golem - zmiany takie jak opisałem wcześniej
Ognisty Golem - zostaje jak jest tylko proponuję zwiększyć dmg od ognia, fizyczny i dmg od Świętego Ognia 3-krotnie
Energetyczny Golem - nowy golem dodany, jego właściwości opisałem wcześniej (obrażenia miałby słabiutkie, życia dość dużo - dość wytrzymały)

Synergie Wśród Golemów zostałyby takie jak są - zmiana byłaby taka, że można by było przywołać po 1 golemie z każdego rodzaju (a więc maksymalnie 5 naraz), lub też w jakiś inny sposób zwiększyć liczbę golemów (np. z Mistrzostwa Nekromancji +1 golem na 4 poziomy mistrzostwa, ale nie tylko na te poziomy które damy w mistrzostwo, ale także premie od itemów, z tym że kiedy dobijemy liczbę 5 golemów, dalej już nie będzie ona wzrastać - wtedy wyglądałoby to tak że możemy przyzwać 5 golemów dowolnego rodzaju, np. 5 ognistych).

Mistrzostwo Nekromancji - ten skill łączyłby w sobie właściwości Mistrzostwa Szkieletów, Mistrzostwa Golemów i Przywołania Odporności, mianowicie jako synergia działałby tak:
- +10 do życia Szkieletów i Szkieletów - Magów na poziom
- +5 do dmg Szkieletów na poziom
- Zwiększone dmg od pocisków dla Szkieletów - Magów (ale bardziej zwiększone niż to jest w normalnym diablo)
- Życie Ożywieńców +5% na poziom
- Obrażenia Ożywieńców +10% na poziom
- Życie Golemów +30% na poziom
- Skuteczność Ataku Golemów +50 na poziom
- Szybkość Biegania / Chodzenia Golemów + 3% na poziom
- Obrażenia Golemów +30% na poziom
- Premie do odporności dla Przywołańców takie same jak z Przywołania Odporności (np. na 12 lvlu +60% odporności na wszystko)
- Premie do Wampiryzmu ????

Wampiryzm - właściwości tego skillu opisałem wcześniej, mogłoby też go w jakiś sposób premiować Mistrzostwo Nekromancji, albo ten skill mógłby premiować jakoś Golemy / Summony.

3. Klątwy i Uroki:

Lewitacja - właściwości opisałem wcześniej, skill bierny
Mentalny Płomień - właściwości opisane wcześniej
Piekielny Urok - też wcześniej opisane, działa jak Urok czarki

I te 3 powyższe skille weszłyby na miejsce Zamętu, Fascynacji i Zamroczenia

Zwiększenie Obrażeń
Osłabienie
Żelazna Dziewica
Zniedołężenie
Wyssanie Życia
Zmniejszenie Odporności

I do tego jescze jeden skill (na miejsce Grozy, chyba że grozę zostawić i polepszyć jej zasięg / działanie), np. :

Zemsta Nieumarłych - byłaby to klątwa o niewielkim zasięgu, ale zwiększającym się wraz z poziomem, zadawałaby ona wrogom obrażenia elementarne (wszystkie rodzaje dmg po trochu), a jej obrażenia byłyby premiowane przez Zwiększenie Obrażeń, Zmniejszenie Odporności, Piekielny Urok (synergie) - weszłaby ona na miejsce Grozy

Lub też dać klątwę zwiększającą otrzymywany przez cel dmg od magii (ale wtedy trzeba było albo zmniejszyć dmg ducha itp., albo wprowadzić odporności / absorbce na magię - a to za dużo zachodu chyba...)

No na razie więcej mi sie nie chce pisać Razz, wcześniej były opisane te różne propozycje nowych skillów dla innych postaci, wiadomo że te nowe by ewentualnie zajęły miejsca tych starych wyrzuconych, więc drzewka można sobie wyobrazić, jakoś rozsądnie wystarczy dobrać synergie i będzie OK Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DEF
Admin
Admin



Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Sob 21:53, 09 Cze 2007    Temat postu:

heheh teraz to napewno nie. zapierdalam od rana do nocy prawie ze wiec zero free time:( ale jak bede mial laptopa swojego i troche czasu to kto wie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Holy93
Gość






PostWysłany: Sob 18:37, 21 Lip 2007    Temat postu:

Ja proponuje aby jak sie wgrywa na polska wersje to zeby było po polsku ;/
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arti1995
User
User



Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 19:36, 01 Sty 2008    Temat postu:

ja proponuje przynajmnie 2 razy polepszyć skill dla zabujczyni zw. szybkość

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arti1995
User
User



Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 19:38, 01 Sty 2008    Temat postu:

a i może dodać jej skilla trąby powietrznej wypas byłby

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondek
User
User



Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 0:56, 03 Sty 2008    Temat postu:

sama asska w sobie ma to dobre więc lepiej tego nie ulepszać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domen
User
User



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 19:25, 20 Mar 2008    Temat postu:

Zbroja z kości - powinna absorbować dmg fizyczny, od magii i od trucizn (a nie tylko fizyczny).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Masta
Vip
Vip



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pią 21:05, 21 Mar 2008    Temat postu:

Ja jestem za teleportem i boo w miescie !!Very Happy by sprawniej sie grało Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kozak
Vip
Vip



Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pią 21:27, 21 Mar 2008    Temat postu:

Popieram Very Happy Już sie przyzwyczaiłem do tp w mieście aa tu lipa Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kozak
Vip
Vip



Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pią 20:37, 04 Kwi 2008    Temat postu:

Zwiększyć drop na klucze do uber bo słabo leci Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Server diablo 2 mod WDA Strona Główna -> WDA-MOD Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin