DEF
Admin
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Czw 23:32, 27 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Zmiany w stosunku do listy z powyższego linka(obowiązują w ver. 0.2 WDA moda):
-brak dodatkowych synergii
-tp w mieście
-zmieniony ekran tytulowy w grze
-zmiany w recepturach:
*2 nowe receptury:
>unikatowy item + miksturka wytrzymałości = elixir
>setowy item + antidotum = herb (zioło)
*w przypadku mutowania unikatowych przedmiotów doszedł jeden składnik czyli elixir
*w przypadku mutowania setowych przedmiotów doszedł jeden składnik czyli herb(zioło)
Zmiany poczynione w WDA mod beta 0.3
-usunięty hit skill i hydra z torcha
-lekko podniesiony drop high run
-uni jevele mutuje sie bez elixiru
-rare i magic jevele mutuje sie odpowiednio z umem i pulem
-lekko zwiększony drop kluczy ut
-zmiana w recepturach do craftowania: tam gdzie sie da robi max ilość gniazd taka jak w rzeczach rare(żółtych)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DEF dnia Nie 15:03, 04 Sty 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|